Jotkuthan tietävät jutusta nimeltä parapsykologia, elämäntavastani siis. Olen harjoitellut paljon mielenlukua ja tässä tuloksia. Ei olla tuon Miran kanssa oikeasti koskaan nähty, missään, edes netissä. Tai no, on tuo miut nähnyt mut ei toisinpäin. Soittanut kyllä olen kyseiselle ystävälle.

Mandi says:

Tyhmä kysymys

onks sul oranssi peitto
O_O
Mira says:
.... xD
punanen x)
Mandi says:
OK
Arvelinkin jotain sellasta
Hämäs kun itellä on punanen peitto
Mira says:
:D
Mandi says:
Onks sul jonkinsortin lasi tai kuppi siin vieres?
Mira says:
juomapullo <3
Mandi says:
Entä papereita?
Mira says:
ja tollanen laventreli-juttu
Mandi says:
kirjoja ehkä
Mira says:
ei oo
Mandi says:
ok
Mira says:
mut mul on jääny tohon jostain kummansyystä saippua xD
Mandi says:
Hiukses on kiinni?
Mira says:
jep
sä alat pelottamaan mua XD
Mandi says:
Joko sul on tosi löysät vaatteet tai sit sellanen paituli
tulee mieleen vaaleensininen, en oo varma
Mira says:
lyhyt aamutakki pääl
mull on yleensöä vaaleen liila, mut nyt on leopardikuvioinen
Mandi says:
no aika lähellä
X)
Hee
osaan siis jotain jo
Mira says:
osaisitko sanuu millanen mun hiirimatto on xD
Mandi says:
emh
ajatteles sitä vähän
sellanen sininenvalkovärinen jossa kukkakuviointia?
Mira says:
värit on oikein, mutta kun ostin ton blibosta nii siin on melkeimpä hentaita xDDD
Mandi says:
aa, no saatto hämätä
Sul on kynsilakkaa?
Mira says:
jeh, tiiäkkö mikä väri
Mandi says:
Tummanpunanen
Mira says:
HAA
sain hämättyy sua x)
Mandi says:
?
Mira says:
ajattelin punasta, mut noi on oikeesti ihan haaleenpunaset 
tai
Mandi says:
ovelaa
Mira says:
ihonvärinen*
Mandi says:
Olin sanomassakin tuon jälkeen et joku läpinäkyvän tapanen si 
ööh
Mira says:
hii 
Mandi says:
mul o tunne et sun hiukset saattaa olla sellasil saparontyyppisillä mut saattaa olla harhaakin
Mira says:
ihan vaa ponnari  :3
Mandi says:
ok
Pompula on musta tai keltainen
Mira says:
keltanen
Mandi says:
Ajattelinkin keltaista eka mut en osannu sanoo kun näin jotainnmustaakin
Mira says:
aa 
Mandi says:
näen jotain pinkkiä
Mira says:
hmmm
Mandi says:
luultavasti pehmoista
en osaa sanoa
Mira says:
toi lakanajuttu on tossa pinkki!!!!!   x(
vihaan sitä
Mandi says:
;D
hmm...
Sun silmistäs tulee jännä kuva
Mira says:
:S
Mandi says:
kui olis vihreet, sen oon saattanu joskus kuullakkin sulta, mut mustaa kajaalia ympärillä
Mira says:
oon ilman meikkii, mut juu on vihreet <3
mut siniset ois makeet
osaatko sanoo mun matoista mitää? 
Mandi says:
sellanen hapsukas
siis
kaikkialta
X___X
ja
emh tummanpunanen tulee tästäkin mieleen
ja lattia vaaleanruskea
Mira says:
menit väärään huoneeseen  XDDD
Mandi says:
Ai, 
Mira says:
tollanen matto on äitin huonees 
mut lattia on oikein
------
Jos tätä ei lasketa niin ajatukset ovat vaellelleet.. aikas liian vapaasti.
Olen hakannut henkisesti päätäni seinään, yrittänyt ajatella jotain muuta, mutta ei, ajatusketjun kautta palaan aina samaan aiheeseen. Vaikka joku mielenlukija pääsisi päähäni.... näitä ajatuksia ei halua edes lukea perkele.
 
 Älkää kysykö miksi olen näin myöhään ylhäällä. Ei yksinkertaisesti vätystä. Pitäs män nukkuu et joskus paraniskin mut ei jaksa.