Eipäs minnuu ole sitten vätystänyt, kun heräsin jo 6:40, vaikka kipeänä olen... tai no.. kipeänä ja kipeänä, jos olisin viitsinyt, olisin mennyt kouluun. Ei pieni kurkkukipu ja olematon kuume mitään ole.  

Sain sivuni ulkoasun vihdoin valmiiksi. Mitä pidätte? Se on vähän ehkä angstisen kaltainen, muttei onneksi paljoa. Tarkoituskin olisi puhua pääosin ahdistuksesta ja vuodattaa tuskaa ihan pirteistä jutuista. Tuossa vasemmanpuolen sivukuvassa olen siis minä, ja koska olen friikki, olen siinä mellakkahaarniskassa.
 
 
Ajattelin lisätä aina kirjoituksen mukana kuvan, että jos teksti on täyttä kuraa, niin voi sitten katsella kuvia, perkele.
 
Tänään piti siis kirjoittaa enemmän tuosta eilisestä asia-aiheesta, jos jaksan ja osaan.
 
Ajattelin tehdä pienet esittelyt perheeni eläimistä tässä joku päivä (ellen jo tänään), mitä pidätte ajatuksestani?
 
Niin juu, ja niinkuin tuossa vieressäkin lukee, otan vastaan jutun/kommentoinnin aiheita, eli saa siis ehdotella. Sen ei tarvitse olla mikään ihmeellinen.
 
Lihakset näyttävät taas vähän kasvaneen, ei paljoa, ei sitä kai ulkopuolinen edes huomaisi mutta itse näen taas vähän eroa. Olin eilenaamulla muuten melkoisen saatananpalvontakunnossa, 66,6 kg! BD
 
Jospa alkaisi pikkuhiljaa heräilemään, nosteleen verhoja ylös ja juoda aamuteetä. Komeroidun muuten koko päiväksi tähän huoneeseen.