Tiedättekö, olen aivan jumissa ja pihalla... kaikesta. Siis juu, olen saanut tekstiviestin jota ei voi vaan uskoa. Olen tuijotellut sitä aikas kauan. Tajuamatta mitä siinä lukee. Aivot ei vaan toimii

Olen siis kipeenä nyt. Jouduin käymään äskön lenkillä koirien kanssa. Se tunne, kun Kundaliini (elämänvoima) huutaa sisälläs sillon lenkillä "SAATANAN HULLU MITÄ TEET?!?! LOPETA NYT HETI PAIKALLA!" Kävelet vaan eteenpäin, kundaliini hakkaa päätänsä seinään. Yrität kävellä varovasti koska kompastut niin helposti, voisit käydä maahan makaamaan ja nukahtaa. Olet niin poissa ettet oikeastaan tunne kipua. Tiedät että tää ei oo hyvästä. Sitten kundaliini ottaakin aivot melkein kokonaan haltuunsa. Nyt edes näkeminen on vaikeaa. Tuijotan tyhjänä eteenpäin, en jaksa tarkentaa katsettani niin että näkisin edes tämän tekstin, että mitä tässä lukee.

Olo on oikeasti aika läheinen niille kuolema/heikkousunille joista olen kertonut.

Ei sais rasittaa itseänsä kipeenä, tulee viel syräntulehdus...

Taidan mennä lepäämään, kun tuntuu siltä että pyörryn kohta koneelle.

 

-Deadchanic